Vols tramitar un préstec sense avals?

BANC t’assessorarà i t’ajudarà amb la teva proposta. Ja hem aconseguit més de dos milions d’euros per aquests projectes:

Nou mètode per prevenir la tuberculosi.
Optimització i gestió energètica de les instal·lacions de climatització.
Plataforma per a l’organització d’esdeveniments per a empreses i negocis.
Supermercat online al millor preu.
Desenvolupar i distribuir contingut / objectes BIM de marca, connectant a fabricants amb professionals de la construcció a nivell mundial.
Plataforma pedagògica gratuïta per a les famílies amb nens.
Edició d’uns passaports (llibres) per anar a una selecció de restaurants a meitat de preu.
Construcció i desenvolupament de botigues online seguint les directrius i metodologia Prestashop.
Desenvolupa nous productes dins l’àmbit de l’enginyeria civil que comporten grans marges de fabricació i que ajuden a construir un mon millor.
Plataforma per a la venda i gestió de fotos de les bodes a les capelles.
Plataforma especialitzada en art que aglutina la promoció d’artistes i entitats amb un canal directe de venda i compra d’obres.
Elaboració de sabates artesanalment produïdes, alienes a col·leccions, temporades i tendències.
Aplicació web de gestió de negocis per a petits empresaris, ofereix eines integrades que permeten gestionar la facturació així com la gestió de projectes i la gestió documental.
Sistema amb tecnologia intel·ligent que permet optimitzar la gestió de l’oferta i demanda d’aparcaments urbans privats.
Portal de referència per trobar tècnics qualificats per realitzar una obra o reforma.
Disseny, fabricació i comercialització de màquines pel laminat, de la impremta digital i copisteria d’alta capacitat.
Estudi de desenvolupament i consultoria d’aplicacions web sobretot enfocades al sector educatiu.
App i web per trobar les millors ofertes del comerç al moment i a prop d’on és o hi serà.
Empresa biotecnològica dedicada a la prestació de serveis científics i tecnològics a les empreses farmacèutiques i de biotecnologia.

Recull i analitza els comentaris que publiquen els hostes d’hotels en internet per ajudar als establiments a millorar el servei al client i les vendes, a través d’una millor posició de l’hotel a les agències online.

Millora l’exploració de la motilitat ocular, incrementant l’eficàcia en els tractaments per a pacients que pateixen d’estrabisme.

Millora la qualitat de vida de les persones i els seus cuidadors mitjançant la comercialització d’una cadira que facilita l’accés als sanitaris.

Aplicació de smartphones per demanar menjar a domicili.

Empresa de e-commerce orientada al sector tèxtil.

Desenvolupament de solucions 3D i realitat virtual

Entitats col·laboradores:

ICF Finempresa

ENISA ENISA