La propera setmana, els dies 22 i 23 de novembre, se celebrarà a Barcelona la 26ª edició de l’ACCIÓ Startup Forum.

L’esdeveniment se celebrarà en el marc del Tech Spirit Barcelona, al llarg de les dues jornades estan programades diferents activitats per posar en contacte a inversors amb emprenedors.

El dia 23, tindrà lloc la ‘Catalan Pitch Competition’, on 24 projectes tindran l’oportunitat de presentar la seva proposta de negoci davant d’un públic inversor i representants de xarxes de business angels. Entre les empreses participants se seleccionarà a la Startup de l’any.

Durant aquests dos dies els assistents també tindran l’oportunitat d’assistir a diferents activitats i conferències , les ‘Fireside Chats’, amb la participació de ponents de primer nivell, com Enric Asunción, CEO de Wallbox, Anna Navarro Schlegel, Vice-Presidenta de Procore Technologies, entre d’altres.

BANC tindrà presencia a l’esdeveniment, participant com a xarxa d’inversors privats, a la sessió Startups to Funding, el principal networking del Tech Spirit Barcelona. Els emprenedors participants tindran el temps de reunir-se presencialment amb alguns dels inversors més representatius de Catalunya.

Més informació aquí