[:ca]Business Angels Network de Catalunya és, des del passat 2019, entitat col·laboradora de MicroBank. La xarxa ajuda i assessora als emprenedors per elaborar l’informe necessari per accedir als seus ajuts.

Gràcies a aquest conveni Business Angels Network de Catalunya ha ajudat a diferents projectes a aconseguir el finançament que necessiten. L’últim d’ells ha estat OPIN, projecte amb el que la xarxa col·labora des del passat mes d’abril, i que, amb l’assessorament de Business Angels Network de Catalunya ha aconseguit un microcrèdit.

OPIN ofereix solucions per omplir el buit de seguretat en el procés de Ecommerce pel que es perden milions d’euros cada any. La tecnologia d’OPIN elimina al 100% la possibilitat de devolucions o reemplaçaments fraudulents, mitjançant la generació d’una identitat digital es supervisa que cada lliurament ha estat rebut correctament pel comprador.

 

Necessites finançament? Vols més informació?[:es]Business Angels Network de Catalunya es, des del pasado 2019, entidad colaboradora de MicroBank. La red ayuda y asesora a los emprendedores a elaborar el informe necesario para acceder a sus ayudas.

Gracias a este convenio Business Angels Network de Catalunya ha ayudado a diferentes proyectos a conseguir la financiación que necesitan. El último de ellos ha sido OPIN, proyecto con el que la red colabora desde el pasado mes de abril, y que, con el asesoramiento de Business Angels Network de Catalunya ha conseguido un microcrédito.

OPIN ofrece soluciones para cubrir el vacío de seguridad en el proceso de Ecommerce por el que se pierden millones de euros cada año. La tecnología de OPIN elimina al 100% la posibilidad de devoluciones o fraudes, mediante la creación de una identidad digital que supervisa que cada entrega sea recibida correctamente por el comprador.

 

¿Necesitas financiación? ¿Quieres más información?[:]