[:ca]El passat mes de setembre Banc i Foment del Treball van signar un acord de col.laboració per ajudar als emprenedors a promoure el finançament de nous projectes empresarials a través de la inversió privada.

Aquest proper 5 de març es dura a terme una jornada adreçada a empreses amb interès a augmentar la seva presència al mercat d’Estats Units en els sectors Tecnologies de la Informació i Biotecnologia, en els Estats de Florida, North Carolina, Ohio, Virginia i South Carolina.

La inscripció a la jornada es gratuÏta, per a mes informació aquí.[:es]El pasado mes de septiembre Banc y Foment del Treball firmaron un acuerdo de colaboración para ayudar a los emprendedores a promover la financiación de nuevos proyectos empresariales a través de la inversión privada.

Este próximo 5 de marzo se llevará a cabo una jornada dirigida a empresas con interés en aumentar su presencia en el mercado de Estados Unidos en los sectores Tecnologías de la Información y Biotecnología, en los Estados de Florida, North Carolina, Ohio, Virginia y South Carolina.

La inscripción a la jornada es gratuita, para más información aquí.[:]