[:ca]El dimarts 22 d’octubre al Teatre Nacional de Catalunya (Barcelona), la Cecot, soci fundador de la xarxa BANC, celebrarà la 25a edició de la Nit de l’Empresari, amb motiu del lliurament dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial.

La Nit de l’Empresari esdevé el punt de trobada anual entre empresaris i empresàries, on es dóna homenatge a l’esforç diari del “fer empresa” i on es distingeix les bones pràctiques en àmbits professionals i empresarials, premiant-les, fent-les públiques i compartint-les amb altres empreses i professionals. Aquesta és, sens dubte, una funció bàsica en una organització empresarial com la Cecot.

La convocatòria per optar als Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial 2019 és oberta per a totes les empreses i professionals amb seu social a Catalunya i de tots els sectors econòmics que hi vulguin participar d’ara fins el 2 d’agost. Amb aquests guardons la Cecot reconeix públicament a empreses i professionals que durant el darrer any han destacat pel seu esforç i bons resultats a l’entorn de l’activitat empresarial i/o del món econòmic.

Un dels premis que s’atorgaran és “Millor jove iniciativa empresarial”  que vol premiar a un/a jove emprenedor/a que hagi posat en marxa un nou projecte empresarial. Aquest premi està en col·laboració amb la Xarxa BANC[:es]El martes 22 de octubre en el Teatre Nacional de Catalunya (Barcelona), la Cecot, socio fundador de la red BANC, celebrará la 25a edición de la “Nit de l’Empresari”, con motivo de la entrega de los Reconocimientos Cecot al Progreso Empresarial.

La “Nit de l’Empresari” se convierte en el punto de encuentro anual entre empresarios y empresarias, donde se da homenaje al esfuerzo diario de “hacer empresa” y donde se distingue las buenas prácticas en ámbitos profesionales y empresariales, premiandolas, haciéndolas públicas y compartiéndolas con otras empresas y profesionales. Esta es, sin duda, una función básica en una organización empresarial como la Cecot.

La convocatoria para optar a los Reconocimientos Cecot al Progreso Empresarial 2019 está abierta para todas las empresas y profesionales con sede social a Cataluña y de todos los sectores económicos que quieran participar desde ahora hasta el 2 de agosto. Con estos galardones la Cecot reconoce públicamente a empresas y profesionales que durante el ultimo año han destacado por su esfuerzo y buenos resultados en el entorno de la actividad empresarial y/o del mundo económico.

Un de los premios que se otorgaran es “Millor jove iniciativa empresarial”  que quiere premiar a un/a joven emprendedor/a que haya puesto en marcha un nuevo proyecto empresarial. Este premio está en colaboración con la Red BANC[:]