[:ca]El director de la xarxa Business Angels Network de Catalunya, Albert Colomer,  va participar al programa  ACA Summitque es va realitzà del 24 al 26 d’abril a Chicago.

És l’esdeveniment de desenvolupament professional més gran del món pels àngels business, amb contingut estàndard d’or i les millors oportunitats de networking pels assistents. Proporciona informació sobre; inversió d’àngel como una classe d’actius, amb un enfocament en els rendiments anticipats, l’estratègia de cartera, la valoració de companyies en l’etapa inicial, la realització de la diligència deguda, la comprensió de les fulles de termes i la participació de àngel en les companyies de cartera després de la inversió.

[:es]El director de la red Business Angels Network de Catalunya, Albert Colomer, participó en el programa ACA Summit, que se realizó del 24 al 26 de abril en Chicago.

Es el evento de desarrollo profesional más grande del mundo por los ángeles business, con contenido estándar de oro y las mejores oportunidades de networking para los asistentes. Proporciona información sobre; inversión de ángel como una clase de activos, con un enfoque en los rendimientos anticipados, la estrategia de cartera, la valoración de compañías en la etapa inicial, la realización de la diligencia debida, la comprensión de las hojas de términos y la participación de ángel en las compañías de cartera después de la inversión.[:]