[:ca]SOBRE ELS PREMIS

Els premis Creatic a les millors iniciatives empresarials en l’àmbit de la tecnologia i la innovació estan organitzats per la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme i l’Ajuntament de Mataró amb el mecenatge de CSV Experts, Bytemaster, FYR Legal, BStartup de Banc Sabadell, Eignapharma, Minoryx Therapeutics, Web Manager Service, Palobiofarma, Sabática i la col·laboració de la Diputació de Barcelona, Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, ACCIÓ, GENTIC, AIJEC, FAGEM, Cambra de Comerç, BANC i PIMEC.

Els premis Creatic són un estímul i un reconeixement als millors projectes empresarials dins l’àmbit tecnològic i de la innovació, especialment en els sectors salut, tèxtil, mobile i indústria 4.0.

Adreçat a:

  • Emprenedors que vulguin posar en marxa la seva idea de negoci,
  • Empreses que hagin iniciat la seva activitat a partir de l’1 de gener de 2018.

 

Què hauràs de presentar per participar-hi?

  1. Sol·licitud de participació emplenada
  2. Resum executiu
  3. Un vídeo en format .avi o .mpg
  4. Fotocòpia del DNI del representant del projecte o del CIF de l’empresa.

 

SOBRE CREATIC

T’assessorem de manera personalitzada .Si tens una idea de negoci i necessites validar-la o vols treballar el teu projecte fins a la seva posada en marxa, t’acompanyem de forma personalitzada i posem al teu abast tot un seguit de recursos.

Programes d’emprenedoria. Innoemprèn, programa per a transformar la teva idea de negoci en un projecte d’empresa potent. Reimagine Textile, programa d’alt rendiment per emprenedors del món de la moda-tèxtil. Reempresa, programa per reemprendre una empresa o negoci que ja està en funcionament.

Formació emprenedoria.T’oferim formació per a l’adquisició dels coneixements i competències necessàries per liderar el teu projecte amb majors garanties d’èxit.

Forma’t en: ACTITUD EMPRENEDORA, LIDERATGE, INNOVACIÓ MITJANÇANT EL “DESIGN THINKING”, MERCATS I MODELS DE NEGOCI -CANVAS-, MÀRQUETING DIGITAL, COM CAPTAR ELS PRIMERS CLIENTS, FINANCES PER A EMPRENEDORS, TRÀMITS JURÍDICS

Incubadora per a startups i empreses emergents. La incubadora és una plataforma dissenyada per acollir nous projectes empresarials, que ofereix una moderna infraestructura plug & play i un portafoli de serveis de valor afegit per ajudar a convertir els projectes en empreses consolidades i competitives.

 

 

 [:es]ACERCA DE LOS PREMIOS

Los premios CREATIC en las mejores iniciativas empresariales en el campo de la tecnología y la innovación son organizados por la Fundación Tecnocampus y la ciudad de Mataró-Maresme con el patrocinio de Bytemaster, juristas, CSV, Bank BStartup FYR Sabadell, Eignapharma, Minoryx Therapeutics, Web Manager Service, Palobiofarma, Sabbath y la colaboración de la Diputación de Barcelona, Departamento de negocios y conocimiento de la Generalitat de Catalunya, acción, Gentic, AIJEC, FAGEM, cámara de comercio, BANC y Pimec.

Los premios CREATIC son un estímulo y un reconocimiento a los mejores proyectos empresariales en el campo de la tecnología y la innovación, especialmente en los sectores de la atención de la salud, textil, móvil e industria 4,0.

Dirigido a:

  • emprendedores que deseen poner en marcha su idea de negocio,
  • empresas que han iniciado su actividad a partir del 1 de enero de 2018.

¿Qué tendrá que presentar para participar?

  1. formulario de solicitud completado
  2. Resumen Ejecutivo
  3. un vídeo en formato. AVI o. mpg
  4. fotocopia del DNI del representante del proyecto o del CIF de la empresa.

 

ACERCA DE  CREATIC

Le asesoramos de forma personalizada. Si tienes una idea de negocio y necesitas validarla o quieres trabajar en tu proyecto hasta su startup, te acompañamos de forma personalizada y ponemos a tu disposición una serie de recursos.

Programas de emprendimiento. Innoemprèn, programa para transformar tu idea de negocio en un poderoso proyecto de empresa. Alien homínido textil, programa de alto rendimiento para emprendedores en el mundo de la moda-textiles. Reempresa, programa para reanudar una empresa o negocio que ya está en funcionamiento.

Formación emprendedora. Ofrecemos capacitación para la adquisición de los conocimientos y habilidades necesarias para liderar su proyecto con las mayores garantías de éxito.

Formación en: actitud emprendedora, liderazgo, innovación a través del “diseño pensando “, mercados y modelos de negocio-lona-, marketing digital, cómo capturar a los primeros clientes, finanzas para emprendedores, procedimientos jurídicos

Incubadora para Startups y empresas emergentes. La incubadora es una plataforma diseñada para adaptarse a nuevos proyectos de negocio, que ofrece un moderno Plug > Play de infraestructura y una cartera de servicios de valor agregado para ayudarle a convertir los proyectos consolidados y competitivos de las empresas.[:]