[:ca]L’iFest és una iniciativa del Departament d’Empresa i Coneixement, Àrea d’Emprenedoria i Formació, en el marc del programa Catalunya Emprèn. L’any 2018 es va celebrar la primera edició de l’Ifest Countdown programa d’aprenentatge i mentoria on de manera disruptiva els joves de batxillerat, FP i universitaris han de donar resposta als reptes plantejats per diferents empreses i crear un prototip que es defensarà al Demo Day de l’iFest.

Aquest any, degut a la situació actual que estem vivint, provocada per la COVID-19, se celebrarà de manera on line.

El programa consta de 4 fases: inspiració, ideació, prototipatge i comunicació. Un cop estudiades i treballades aquestes quatre frases, es passa a la preparació de prototips per a la demostració final, en que hauran de defensar el seu projecte davant d’un jurat que ho avaluarà al Demo Day de l’iFest.

Per aquesta edició de l’iFest Countdown ja s’han inscrit fins el moment, 778 players i 85 shakers de diferents zones de Catalunya.

A l’edició d’enguany els participants podran participar a diferents whorkshops i webinars on line, així com assistir a visites virtuals a incubadores, acceleradores, startups, centres de recerca, etc… per conèixer l’ecosistema emprenedor.

A partir d’aquesta setmana es posen en marxa totes les activitats que s’aniran desenvolupant durant els propers mesos, les podeu consultar aquí

Business Angels Network de Catalunya col·labora activament amb aquest esdeveniment, participant el coordinador de la xarxa, l’Àlex d’Espona, com a membre del jurat que avalua les presentacions.

Per a més informació fes click aquí. [:es]El iFEST es una iniciativa del Departamento de Empresa y Conocimiento, Área de Emprendimiento y Formación, en el marco del programa Catalunya Emprèn. El año 2018 se celebró la primera edición del iFEST Countdown programa de aprendizaje y mentoring donde de manera disruptiva los jóvenes de bachillerato, FP y universitarios deben dar respuesta a los retos planteados por diferentes empresas y crear un prototipo que se defenderá el Demo Day del iFEST.

Este año, debido a la situación actual que estamos viviendo, provocada por la COVID-19, se celebrará de manera on line.

El programa consta de 4 fases: inspiración, ideación, prototipado y comunicación. Una vez estudiadas y trabajadas estas cuatro frases, se pasa a la preparación de prototipos para la demostración final, en que deberán defender su proyecto ante un jurado que lo evaluará el Demo Day del iFEST.

Para esta edición del iFEST Countdown ya se han inscrito hasta el momento, 778 players y 85 shakers de diferentes zonas de Cataluña.

En la edición de este año los participantes podrán participar en diferentes whorkshops y webinars on line, así como asistir a visitas virtuales a incubadoras, aceleradoras, startups, centros de investigación, etc … para conocer el ecosistema emprendedor.

A partir de esta semana se ponen en marcha todas las actividades que se irán desarrollando durante los próximos meses, las puede consultar aquí

Business Angels Network de Catalunya colabora activamente con este evento, participando el coordinador de la red, Àlex d’Espona, como miembro del jurado que evalúa las presentaciones.

Para más información haz click aquí.[:]