[:ca]L’esdeveniment consisteix en una competició que se celebra de manera online on tots els projectes son avaluats per experts de 10 organitzacions europees, tant des d’una perspectiva tècnica com empresarial.

L’objectiu principal de l’esdeveniment es trobar noves idees en fase inicial que combinin la fabricació avançada amb l’aeronàutica i/o tèxtil.

Els 4 equips seleccionats rebran un import total de 50.000 € per desenvolupar les seves idees i tindran la possibilitat d’accedir a altres eines addicionals de suport GALACTICA.

El període d’inscripció per aquesta edició ja esta tancat, al llarg d’aquest any es posarà en marxa una segona edició.

Per a més informació fes click aquí.[:es]El evento consiste en una competición que se celebra de manera online donde todos los proyectos son evaluados por expertos de 10 organizaciones europeas, tanto desde una perspectiva técnica como empresarial.

El objetivo principal del evento es encontrar nuevas ideas en fase inicial que combinen la fabricación avanzada con la aeronáutica y / o textil.

Los 4 equipos seleccionados recibirán un importe total de 50.000 € para desarrollar sus ideas y tendrán la posibilidad de acceder a otras herramientas adicionales de apoyo GALACTICA.

El periodo de inscripción para esta edición ya está cerrado, a lo largo de este año se pondrá en marcha una segunda edición.

Para más información haz click aquí.[:]