[:ca]El passat dijous 21 de maig, Business Angels Network de Catalunya va organitzar una presentació virtual del projecte ISSIMO davant un inversor adscrit a la xarxa.

La trobada va ser tot un èxit i forma part del conjunt de presentacions de projectes que, a partir d’ara i degut a la situació actual derivada pel Covid19, posa en marxa Business Angels Network de Catalunya de forma virtual.

Amb aquest nou format de presentació de projectes, Business Angels Network de Catalunya vol continuar mantenint una gestió personalitzada i un contacte directe entre inversor i emprenedor.

El passat mes d’abril ISSIMO ja va aconseguir finançament mitjançant Business Angels Network de Catalunya, a través d’un conveni de col·laboració amb Microbank, va ajudar als emprenedors a aconseguir un microcrèdit.

 [:es]El pasado jueves 21 de mayo, Business Angels Network de Catalunya organizó una presentación virtual del proyecto ISSIMO a un inversor adscrito a la red.

El encuentro fue todo un éxito y forma parte del conjunto de presentaciones de proyectos que, a partir de ahora y debido a la situación actual derivada por el Covid19, pone en marcha Business Angels Network de Catalunya de forma virtual.

Con este nuevo formato de presentación de proyectos, Business Angels Network de Catalunya quiere continuar manteniendo una gestión personalizada y un contacto directo entre inversor y emprendedor.

El pasado mes de abril ISSIMO consiguió financiación mediante Business Angels Network de Catalunya, a través de un convenio de colaboración con Microbank, ayudó a los emprendedores a conseguir un microcrédito.[:]