[:ca]Avui, divendres 13 de desembre, s’ha celebrat a la seu central de la Cecot, a Terrassa, una nova jornada on s’han trobat els membres del Cercle Cecot de joves empresaris en un esmorzar.

BANC ha estat present en la trobada amb un dels projectes adherits a la seva xarxa: Vermutissimo. El projecte ha estat presentat per els seus emprenedors davant dels membres del Cercle, que han pogut degustar ademés l’innovador producte que la marca ofereix.

Vermutissimo es una empresa que ofereix càpsules de fruites i espècies per a begudes alcohòliques, totalment saludables i amb una manera d’utilització molt sencilla, ja que no requereix de l’ús d’una màquina. Existeixen sis tipus de varietats de càpsules, que transformen la beguda en un tipus de sabor excepcional. 

En el marc de la celebració de la trobada, també s’han presentat altres projectes.

 [:es]Hoy, viernes 13 de diciembre, se ha celebrado en la sede central de la Cecot, en Terrassa, una nueva jornada donde se han encontrado los miembros del Círculo Cecot de jóvenes empresarios en un desayuno.

BANC ha estado presente en el encuentro con uno de los proyectos adheridos a su red: Vermutissimo. El proyecto ha sido presentado por sus emprendedores ante los miembros del Círculo, que han podido degustar además el innovador producto que la marca ofrece.

Vermutissimo es una empresa que ofrece cápsulas de frutas y especias para bebidas alcohólicas, totalmente saludables y con un modo de utilización muy sencilla, ya que no requiere del uso de una máquina. Existen seis tipos de variedades de cápsulas, que transforman la bebida en un tipo de sabor excepcional.

En el marco de la celebración del encuentro, también se han presentado otros proyectos.[:]